Torsdag; 25 mars

Ojojoj nu var det länge sedan jag skrev ett inlägg :S förlåt ,förlåt. Men ärligt talat så har jag faktiskt inte haft tid. Det har varit fullt upp med läxor, ridning, friidrott, tester i skolan, kompisar, fotat. Ja, ni fattar.
Men men  nu idag har jag i alla fall varit i skolan då, efter det var jag med beccan och jag gjorde milkshake(försökte). Vi hittade något recept på nätet där man skulle ha i vanilj glass, mjölk och blåbärssylt, det blev väl inte en av mina favoriter precis.
Sedan var det juniorerna^^ vi gjorde lite blandade saker, haha!
Efter det bestämde Moa och jag att vi skulle gå hem till Elvira, hiihi, hon fyller år idag! Grattis Elvira Gumman! .
Elise och Sofia var redan där:).
Vi tog lite bilder och försökte haha hitta ett program på Elviras nya mobil x).
Kram till alla er som orkade läsa mitt tråkiga inlägg^^ .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0