tjabba tjenna hallå jag säger så..

jabba tjenna!

i dag var det skola så lagom kul.
mina lärare gem mig skulden för skit mkt saker som jag inte gör´!
vad tycker ni ska jag tippsa dom om glas ögor och hör aparat?eller är det bäst att knipa käft?
på första jasten spelade jag king andra king tredje kinng ser ni mönstret (a)
vi har i alla fall kul är inte det de viktigaste ? oj nejeh det är ju att "vinna" som är det viktigaste;)<3

 kännde ni min ironi i boktäverna?

i dag skulle jag ha tränat dans (disco) men jag fick nack spärr i går så då är det bäst att inte träna i dag för på påsk lovet ska jag träna med världens bästa dansare james!!
han har vunnit VM i par och gruppdisco sen kom han etta eller tvåa i singel disco med :D
sjukt kul att få lite tipps i från honnom;)

i morron så får vi sov morron till nio i skolan och det är jeflijt guttt!i bland kan ju skolan få vara lite bra;Oresten utav skoldagen kommar inte att bli så ansträngande det är bild åp morronen och sen så har jag glömt men jag vet att det är en cool dag , på fredag ingen skola alls och sen är det sportlov så jag får väll holla ut en dag till;)
nu blir det till att göra läxor -_- lagom kul menm ,men jag får väll ha i minnet att vi slutar i morron puss hej<3


vi slutar i morron var duktig och plugga nu vi slutar i morron...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0