sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry

dålig uppdatering
jag vet ledsen för det man ja har helt enkelt varit för trött nu till det jag skulle skriva om LÄGRET:D
det var super kul i början var det lite seegt för det hände en sak mellan mig, amy och olof som jag inte tänker gå in på nu:)
men vi hade i alla fall skit kul när saket och ting redde ut sig
vi tränade inte specielt mycket det jorde ingen från vår klubbXD
men vad är livet utan lite skojj ?
på natten så stack vi ut i koridorerna och sprang det var skit kul♥
innan vi gick in så tog jag sammes nr vi messade typ hela natten.medans vi messade så körde jag samtidigt typ ryska posten hahaXD<3
sen stack dom igen så jag hängde på vi gick in på killarnas omklädningsrum och skojjadehela resten av natten (det kommer inga dit på natten)
när klockan var 4 så gick jah och la mig va skit trött men min lilla bajskompis ammie<3 låg uppe typ till halv 5 trots att vi skulle tävla nästa dagXD
nästa dag steg vi upp klockan 08,00 -_-<------ typ så såg vi utXD
när vi piggat upp oss lite så åt vi frukost sen så var det bara att träna för tävlingen som var vid 09,00
vi hade tränat skit mycket så vi var ganska så säkra <3
sen var det dags för tävling vi skulle gå 4 matcher:)
den första gick skiiiiit!
den andra vann vi den tredje med men den fjärde förlorade vi :(
men inge sura miner vi kom faktist 3:A!!!!!<3333
men tror du att vår klubb nöjer sig men en tredje plats nej nej!
vi fick så klart priset för mest aktiva klubb (det innebär att man har tagit dit flest mäniskor)
men ordet mes aktiva tycker jag inte passar i med att ingen tränadeXD
det har i alla fall varit ett toppen läger:D

nybro lägret 2010 -ett minne för livet♥

Kommentarer
Postat av: ebba<3

jag vill vara med och tävla:)

2010-03-10 @ 15:48:14
URL: http://ebbaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0