läger!<3

heeeej!¨

äntligen fredag oh,, första veckan efter att lov är alltid tröööööööögt!
ska bli riktigt skönt med helg!!
i kväll ska mamma ocj jag ha fredags mys mysigt:D♥
 i morron så sja jag på läger i nybro kuligt!
det är alltid så himla roligt på lägerna ingen slår oss!<3
visst det har ju hänt en hel del saker på lägrerne vissa har pussat andra personer och endel har somnat redan klockan 12 på natten och missat det roliga en annan har öppnat en läskflaska så att det har sprutat ut läsk på allas sovsäckar och EN viss PERSON har glömt kudden och den prsonen som har lege mitt emot den vissa PERSONEN har varit snäll och delat kudden men ungefär vid 05,30 så har den vissa pERSONEN tagit hela kudden och fortsat att sova gottXD
men jag lovar dena gången så ska den vissa PERSONEN ta med sig sin kudde!:D♥
men som sagt vi har alltid kul! det är de viktigaste:D
på lägret ska vi träna en massa så klart , och jag och ammie ska tävla med varandra det är skit kul på mitt första läger så km jag 6:a i den tävlingen kuligt!!:D<33
man kan ju alltid hoppas att det går bättre dena gången hihi

puss hej leverpastej!

P.S ät den innan den ärter dej!D.S


          /felicia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0