i am so happy<3

sorry
att jag har varit så hinla dålig på att uppdatera i heljen och i veckan och över huvud tagetXD
i heljen så har jag i alla fall varit på dans tävliong det gick jätte bra är skit nöjd med min insats
sen så är jag glad för ebba ida maryam gabriella och alla andra som det gick bra för det var så många från DIK som kom på pallen att jag inte kan holla reda på allaXD

jag hade i alla fall skit kul♥
för nar man åket på tävlingar så är det som 2 helr olika varldar dels resan dit och hotellet vi bodde på med alla snyggga hockey killar och sen så klart tävlingen
pluss resan hem maryam och jag bestemde oss föe att inte somna så vi låg på golvet i bussen och snackade heeh kuligt♥:P
i dag är jag i alla fall skit trött jag ska gå in på en sida och kolla om jag fick prick( att få en prick är bra när man har tillräckligt många prickar så går man upp en tävlingsklass)hehe jag hoppasss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0