"

hello ett snabt inlägg i dag
efter skolan var jag med melle vi typ hade kul;D
vi jorde väll inget specci
sen var det träning det var skit kul som vanligt men typ alla killar kallade mig mamut!XD
och sa att om jag skulle skaffa båj fränd så skulle han heta papput hahah ni fattar va;))<3
när träningen var slut så åkte jag hem och nu är min kompis lite pist på mig för att  ja inte kunde svara ett tag för jag var på toa hoppas att han förlåter mig:'( hen är en av mina bästa vänner!<33333333333333
olor bara så att du vet i love you ( som fräänd)
alla där ute glöm inte att rösta på veckans blogg!
men nu så ska jag gå och snacka med kudden lite undra va vi ska snacka om i kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0