wooow!<33

heluuu!


i dag har jag sovit över med hanna vi hade jätte kul:D<3
när hanna gick hem så sate jag mig och tittade på cirling och wooow! Sverige spöade canada! ken det bli bättre? dom spelade jätte bra i alla fal:D
i dag så ska jag kankse gå på stan lite får se hur det blir med deo .Om jag gör det så ska jag köpe en pyjamas till lägret (jag ska på ju-jutsu läger nästa helg:D)jag har ingen som är så där jätte bra :D och tro inte att vi kommer att sova nee! vi kommmer att sitta uppe och snacka tills....4,5,6, kankse?
a jag ser värkligen fram emot det !:D
men en sak jag inte ser fram emot är att skolan börjar på måndag "/
men, men man ska ju tänka posetivt ju mer tiden går så blir det ju mindre tid till det är sommarlov !!!
jag längtar mig sjuk efter varmare väder!xD
i kväll ska mamma och jag gå på bio vi ska se farssan:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0