aaaaaah!<3

hello länges en nu!

gissa vad jag har hållit på med denna vecka??(A)
jag har tränat med världsmästaren i disco dans........AAAAAH!!
vad kul det var!:D
det var under tisdagen och onsdagen  ...elller så var det onsdagen oc torsdagen jag kommar inte i håg i alla fallXD<3
men edt var så sukt kul han var jätte bra jag hade en privatleketion med honom,han var jätte duktig på det jag ändrade min början i singeldiscon eller a han gjorde ju detxD
den dansen ska jag träna in riktigt sen till sm ,lite svårt att träna in en dans till lördag då va (börgan på en dans)
sen på själva "kursen" så gjorde vi olika korugrafier (danser) de var jätte svåra med med take på att jag är i guld och tränade med de som är i superstar typ den högsta klassen så tyckte jag att jag larade mig rikrtigt fint:)
okej slutsatsenav e två dagarna är:han är värkligen den bästa dansaren som finns!!!!♥

i går så var jag faktist med lollo i växjö jag vet inte om hon har skrivit det....oj mamma ropar jag skriver mer sen eller i morron puss<3


 //felicia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0